ارزشمان؟

 

اگر می خواهی ارزشت را نزد خدا بدانی ..

نگاه کن ببین ارزش خدا نزد تو در وقت گناه چه قدر است...

نظرات 23 + ارسال نظر
قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام ملیکممممممممممممممممممممم
میگم که ....این جمله که خیلی زیبا بود...!مرحبا بکم...یا اختی
حالا جدا اینو اسمشو میذاری آپ؟
نه جون من این الآن آپه؟
یا من باید بکشمت یا امین ...خودت انتخاب کن!
قبلنا خجالت میکشیدی...الآن بد پرو شدی خاله بددددددددددددددد
حالا برو یکذره فک کن...ببینم اون فکرت به کجا میرسه...
منتظرم بدوووووووووووووووو

قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

میگم که به پدر جون بگو خیلی باحالی

قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

میگم که ....من میتونم کلی کامنت بذارم اینجا....
بقول امین خدایاااااااااااااااااا شکرت

قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

میگم که....به اونی که امروز تولدشه از قول من تبریک بگو....بگو که من واسش تو وبش نظر دادم

قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

جدا من کیم اینجا کجاس؟
قبلنا اینجوری نبودا!!!بود؟

قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

۵ تا شد بستنشششششششششششش!!!
اما ۵تام عالی بود...!
یک آپ الکی کردی کلی واست نظر دادم ...!

هانی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام بر استاد اعظم
والا ما اصلا؛ قصد آپ کردن نداشتیم به هیچ وجه
اینم که می بینی زدم یه جمله با حال بود که به شدت لذت بردم از عمق فاجعه!!! این یه جمله بود برای اینکه خودم فکر کنم و برای اینکه هممون فکر کنیم . هر چند اهل فکر کردنم نیستیم.
می دونی که تو مود آپ کردن نیستم پس تو و امین سعی بی فایده می کنین. البته ارادت داریم به شما و پلیسای ۱۱۰ از نوع امینشون اینا

امین دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام ..

یکی جلوی این قلی رو بگیره .. باز بگو که این بلوگ اسکای بده .. خب برای همین جلوی کامنت های متعدد رو میگیره دیگه (!) چون میدونه که ما جنبه اش رو نداریم و سری جو گیر میشیم!

(الان قلی رو تجسم میکنم که مثل روحی سرگردان ٬‌با دشنه ای در دست .. پشت سرم ایستاده !)

و اما در مورد پست ..
سعی میکنم که به این بعد ماجرا زیاد فکر نکنم ٬ وگرنه از شدت ناامیدی در دم تیت و پر میشم !!

یا حق

saeed دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://b3t.blogfa.com

salam.kheyili alii bod va tarsnak.

baziya hanooz nemidonan ke up kardan mohem nist kam ya ziyad bashe.mohem ine ke be dard bokhore.in 2 ta jomlaro age behesh amal koni horiyaye beheshti ro kharidiiiiiiii

هانی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

همینه دیگه بعضیا کیلویی نمره می دن

نمکپاش دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ http://is-namakpaash.blogfa.com

سلام خانمی.
چطوری؟
ممنون از لطفی که بهم داری. ضمنا ببخشید که یه مدت نبودم.

و در مورد آپت. آپ کوتاهی بود. کوتاه تر از چیزی که انتظار داشتم و می طلبیدم. ولی جمله نغزی بود. ممنون. لذت بردم ازش.
بازم میام. تو هم بیا. می بینمت...

ریرا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ


آها از اون بابت...می بخشی هانی جان...آدم مثه منکه پیر میشه دیر می گیره مطالبو...پیریو صد درده بی درمون....پسرت پیر شد رفت....

ریرا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

اما در باب جمله آپت...می دونی..اگر در وقت گناه اگر به خدا فکر میشد...دیگه گناه نمیشد...نمیشد...

ریرا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

عجبا...حیرتا..از شما بعیده..شما که منو میشناسی چرا؟؟!!

زمانه درسی آزاد وار داد مرا
زمانه را چو نکو بنگری همه پند است.....

قلی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

می گیرین وایت...خاله؟
اینو فقط تو میفهمی ...
نمنه؟!

هانی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ

جاش خالیه آره یادش بخیر ایشاا... دوباره تابستونو و شروع اون روزا
انسان به امید زندس
البته استاد اون می ای گیرین وایت بود.
امین توضیح بده لطفا؛

ریرا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ

زمانه گفت مرا خشم خویش دار نگاه
کرا زبان نه به بند است پای دربند است

هانی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

نه من ز بی عملی در جهان ملولم و بس
ملالت علما هم ز علم بی عمل است

قلی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

ایول ....اینجا مشاعره اس؟؟؟
ت بدم...
تو پنداری که بدگو رفت و جان برد
حسابش با کرام الکاتبین است

هانی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

نه اتفاقا؛ مشاجرس

قلی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

خوب اون قوانینی که اونجا تو وب ریرا گفتم اینجا
رعایت کنبد...موفق باشید....
منم داور....البته بی طرف...گفته باشم...
حالا برید چپتونو پر کنید....

هانی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

من حال این بچه بازیا رو ندارم نه نقد می کنم نه حرف می زنم پس یا علی تمام

زیبا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://همون خوب و مهربون

من به راحتی گناه میکنم
یعنی خدا منو دوس نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد