سال نو مبارک

 

گاهی فرامـوش می کنیم، شاید تحویل سال نو، بهانه ایست برای دوبار تازه شدن

 

 

زندگی با همه وسعت خویش 

محمل ساکت غم خوردن نیست 

حاصلش تن به قضا دادن نیست 

اضطراب و هوس و دیدن و نادیدن نیست 

زندگی کوشش و راهی شدن است 

زندگی جوشش و جاری شدن است 

از تماشاگه آغاز حیات 

تا به آنجا که خدا می داند  

 

  

 

سال جدید رو به همه شما دوستان عزیزم تبریک می گم ایشاا... امسال برای همه شما سالی همراه با موفقیت باشه  

 همیشه لباتون خندون و دلتون شاد

نظرات 26 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsy.com

سلام
سال نو تبریک عرض میکنم...
امیدوارم که شما هم توی این سال جدید به موفقیت های روزافزون دست پیدا کنید...

قلی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام ....چطوری ؟؟؟
شما که امسال زیادم جاری بودی خداییش...البته جاریو ساری بودی....راستی ساریم رفتی؟؟؟
شما هم سال خوبی داشته باشی ...شما هم به هر چی میخوای برسی...
راستی شما چی میخوای؟؟؟
گفتم آخه شاید قور قوری جون داشته باشه...
ایشالا سال خوبی داشته باشی...با من البته ...
با هم بریم سفر البته از نوعه دورش...
بازم میام ..
یا علی

عسلی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://banoasali.blogfa.com

سلوممممممممممممممم

عیدت مبالک خاله هانییییییییییییییییی
کلی ساله خوفی داشته باشی

حسین دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ http://201263.blogsky.com

واقعا شعر قشنگی بود مرسی!
امیدوارم که سال خیلی خوبی داشته باشی.

امین دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام ...

اومدم برات کامنت بگذارم .. اما دیدم که قلی حالش خیلی خرابه و عجیب داره هذیون میگه ! (با هم بریم سفر البته از نوعه دورش...)

در حال حاضر فقط میتونم بگم که با بیت سومش حال کردم .. هر چند که با حقیقت زندگی امروز ٬ کمی منافات داره !

یا حق

قلی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

خوب ستوان...خاله به هذیونای من عادت داره ...
دور چندتا معنی میده...منظورم اون دنیا نبود...البته اون دنیام اگه بنا باشه با هم باشیم مطمئن باش کلی خوش میگذره..البته اونو میبرن تو بهشت ..اونجام تنها میشه ... میدونی که...حالا هی بهش میگم تک روی نکن اونجا تنها میشی ...
عوضش ما تو جهنم همه دوستان دور هم ...آتیشم که هست...جوجه به سیخ میزنیم...
بزمی داریم اونجا....

هانی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

شکسته بندی می فرمایید استاد
اگه شما استادی ما اون دنیا استاد شماییم پس جای نگرانی بابت جا نداریم.
البته این استاد ما منظورش از دور .ُفرانسه و اون ورا بود که ایشاا... سال دیگه ...
امسال فعلا همین ور آب باشیم شایسته تر می باشد . از اون لحاظالبته دوبی شامل اون ور آب نیست همین وریه که تو برنامه داریم ایشاا...
جناب رخصت می دین همراتون باشیم.می گن اونجا به پلیس ۱۱۰ هم نیاز است.

امین چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

بگیر بگیر نیفتی .. هوای اون طرفش رو هم داشتی باش .. نه نه نه نه ... بمب (!) دیدی چی شد ٬‌ یکی از هندونه ها نقش زمین شد !.. حالا راستش رو بگو ٬‌ زیر بغل تو بود یا قلی ؟!

من متوجه عرض ایشون شدم .. تیکه ما هم من باب همون ولایت تقدیم شد !

نه عزیزم .. ما زیر جنایت کارهای این وریش موندیم ٬ چه برسه بریم اونوروووو .. بقول خودت : «از اون لحاظ»

خلاصه اینکه خوش بگذره .. یاد ما هم باشید !
یا حق

قلی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

ستوان...آدم نباید به این شدت کم بیاره...
تو بگو میام اما نیا....
نخیرمممممممم من منظورم از دور اون دنیا بود...اما خاله جا میزنه...اصلا خودم تنها میرم...گفته باشم
یا علی..

ریرا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

سفرا بی خطر..خوش گذشت تعطیلات؟؟

امین دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام ..

این طور که پیداست .. سالی پر از فعالیت رو آغاز کردی !

قلی رو ببین .. ازش یاد بگیر (!) بدو بدو زودی آپ کن که کم نیاری ..
(اصولا میگن که باید در بین بچه ها ٬ حس رقابت رو ایجاد کرد ! )

یا حق

هانی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

راستش سردار حال و حوصلش نیست
پس بی خیال رقابت
تو که انقدر ایجاد انگیزه می کنی و لالایی بلدی چرا آدرس نمی دی بیایم خونت . خیلی سکرتی
گفته باشم
حضورا"با روش مرجان آدرس رو ازت خواهم ستاند
خواهی دید پلیس جان

سعید سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

اینجا چت میکنین یا نظر میدین

هانی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

من کلا" چون امین و اینجا می بینم اینجا با هم حرف می زنیم . عجبا تو به پلیس 110 گیر می دی بگم بیاد موهاتو بگیره بندازه تو زیر زمین .دهه. امین این اسکای دلش هوای تو رو کرده .

قلی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام صابخونه فکر کنم الآن اگه آپ کنی بدی نباشه..!!!
باز نری یک پست طولانی بزنی تو مایه های هیولای کرت..کم گوی و گزیده...چون من
بجنب پیره زن...!!!

هانی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

علیک سلام
ما جامونو به شما واگذار کردیم .
شما بفرمایید ما نظر می دیم .

قلی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

بیخود....باز کم اوردی..غقب نشینی کردی...
همیشه از من میبازی...یادته که آخرین بار بعد ۷ ساعت بازی ...اونم ۴ نفره..آخرم تو باختی...بعد من بردم ..بعد همتون سوسک شدین..!!
میگن پیر شدی..من تو کتم نمیرفت ..پس راست میگن...!!!
ای پیری...بجنبببببببببب

هانی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

عمرا؛ اگه مهدی جاشو به تو واگذار نمی کرد نمی بردی نگم بقیشو که به افتخار تو جاشو واگذار کرد. هه هه

هانی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

اونم با هر چی پول تو بانک بود کلا بانکشو با تمام داراییش به تو واگذار کرد .ولی خوب دایی خوب موقعی زد تو برجکت هه هه

قلی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

ببین ....نه که هادی تمام داراییشو به تو واگذار نکرد..!!!!بچه پروووووو....این به اون در....
به قول یک عمویی....تو این مورد من و تو یکی بودیم ....بعدش قشنگ بود که تو از من باختی....
و اگه اون برادر باحالت به دادت نمیرسید...!!!
در هر صورت من بردم ...این حرفام نیست
خاله آپ کن دیگه...یا بازم رفتی تو مایه های کل کل ...!!!
هر چند که واسه کل کل ریز میبینمت...اما یک آپ توپ بکن ببینم بلدی...!!!که منم ادامشو بیام

درضمن آمارتونو دارم ...بی من ددر هرگزاااا...گفته باشم...!

هانی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ

واقعا؛ جات خالی بود دره ارغوان و دیدن این همه زیبایی بهشت بود لذت بردیم بسی اونم بدون شما

saeed شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ http://b3t.blogfa.com

salam
Aalii bod va digar hich

ریرا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

آفتابی بر ما نمی تابی.....

امین شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

به سعید بگو که تنها بیاد تو اتاق عقبی .. باهاش کار دارم !!

قلی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ

امین.....
فک نمیکنی خاله به یک تهدیده اساسی احتیاج داره!؟از اونایی که فقط تو میدونیو من!!!

هانی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد